Lastbilar e gooosiga små saker!

Övningskörde först till K:stad imorse kl 8 med början från simhallen och sen så fick jag äääääntligen köra lite lastbil. Vilket inte var så svårt som jag hade trott det skulle vara, växlarna var inga problem och att svänga ut på någon väg eller liknande var inte heller nåt problem, det var ju bara att tänka som när pappa lärde mig att harva en gång i tiden.. Alltså att inte svänga för fort. Kan knappt vänta tills nästa gång, vilket förhoppningsvis blir nästa vecka, kändes inte bra dom första 5min imorse när det var över en vecka sen jag körde senast.

Och stressen och den äckliga känslan har på nåt konstigt vis försvunnit hux flux nu. Vilket jag är otroligt glad över! Kanske det har att göra med att vi efter många om och men + ett telefonsamtal till Carola från T's pappa fick byta lägenhet !! Har flyttat till B3 nu där det är "nyrenoverat" (undrar för hur många år sen den renoveringen var?) men iallafall så är den mycket trevligare än lägenheten i A-huset. Parkettgolv, snyggare kök, wc och dusch + att rummen inte känns sådär äckligt skitiga som de i A3 gjorde. Brabra.. Och den äckliga känslan försvann nog helt inatt när vi skulle sova när T sa några ord som jag kommer att leva mycket länge på, tänk att några få ord kan betyda så otroligt mycket! Skulle inte för att smör i småland vilja vara utan T i mitt liv, det är iallafall säkert, hur mycket vi än bråkar ibland. Men det gör ju alla nu som då..

älskar dig T ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0