Måndagen

Har varit full fart hela dagen idag också, skolan gick i ett hujj. Hann konstatera att vikarien vi fått i finska inte kan ett dugg svenska så hon förstår inte oss och vi förstår inte hennes finska jättesnabba babbel. Imorgon får jag äntligen övningsköra igen, och denhär gången före jag stiger ur bilen vill jag ha en ny körtid och inte några små svävningar om " jaa, jag skickar nog när det finns någon ledig tid.." Jimmy har även beslagtagit min laptop så här sitter jag nu på Österbergs dammiga dator med rostigt tangentbord och knapprar lite.. Jan gav som förslag åt oss att vi ska ordna ett lan till höstlovet, så nu funderar dom allvarligt i andra rummet på att göra slag av saken. Får se var det hela slutar sen då.

Österbergdatorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0