Om 3 daar, då e jag inte så lite längre minsann..

Det närmare sig sakta som säkert fredag och för varje dag känner jag mig gamlare och gaggigare! Högstadieårena + dom här 2 åren på Vocana har gått i en sån jäkla fart så det är ju inte sant! Men på samma gång som jag känner mig gammal och gaggig blir jag också glad över att äntligen fylla 18, få mitt bilkörkort, få köpa min egen gin och såklart få höjt studiestöd med över 100% eller hur man nu säger (myycket viktigt!)..

Igår gjorde vi inte annars mycket, det enda ovanliga var väl att T's föräldrar åkte in till Vasa och vi skulle fixa egen mat. Blev några goda kebabpinnar + pom frites och förstås den goda barbequesåsen från baren. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0