Påååsklåv !

Hela fredagen gick supersnabbt och mittiallt hade mamma hämtat mig från korsnäs och jag var hemma i Nyby.. Tittade någon konstig åttitalsskräckis som hette Poltergeist, och sen när jag skulle sova så drömde jag att tv'n kom och ville äta upp mig. Mysigt.. Hatar att sova utan T när jag bara drömmer mardrömmar.

Igår så steg jag upp tidigt, så tidigt som halv 9. Traskade sen iväg till mommos, hade bestämt mig för att ta traktorn en sista (förhoppningsviiiiiiis!) gång ner till byn före jag äger ett fint litet bilkörkort och förhoppningsvis lånar en fin liten blå opel astra. Åkte glatt hemåt igen med vindrutetorkarna på högsta speeden(dom är inte dom bästa) efter att jag hade klippt mig, dumma regn. Var in en sväng och hälsade på mommo och konstaterade att nu är jag längre än henne, alltså så jag växer ännu?! Sen så var det korsnäs som gällde och sen mittiallt var vi påväg tillbaka till Plax, skulle tydligen till Nyström efter nån hdmi kabel och krejjer. Var hos anton och spelade något tråkigt gammalt uppiffat spel för ps3, då fick T för sig att vi skulle åka ner till baren där dom hade pubkväll. Hämtade lite supergood mat och åkte hemmåt, och där hemma möttes vi av en väääldigt hungrig Biper som vi säkert matade en halv kycklingfilé i..

Biper, mer känd som katten som aldrig blir mätt..
Biper, mer känd som frassen som aldrig är/blir mätt.


Metallica - Astronomy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0