Snaaart fredag !

Usch vilken vecka, tur att det bara är en dag kvar. Har haft så svårt att stiga upp 7 varenda morron när man är van att få sova myyyycket längre.. Men man vänjer sig väl snart igen får man hoppas. Annars i skolan har det varit lite stressit med dendär kundens websida men det är nog nästan klart nu, efter att vi flyttat websidan till narpesbo domänen så började allt jävlas ett efter ett.. Trots att man hade chmod 777 lagt på alla mappar som hörde till sidan så gick det inte varken att byta template, ladda upp några bilder osv. Men Kajtsu räddade oss tillsist genom att säga vi skulle flytta den till datanom.fi domänen istället vilket T sysslade med heeeela långa kvällen igår för narpesbo hade krånglat till hela vår sida så det blev nästan att börja om från början men T lyckades rädda lite filer ochs saker så helt borta var ju allt iallafall inte som tur var! Idag då har vi hållit på nästan hela dagen med att bygga upp sidan tillbaka, bara headern som inte har bytts ut mot den nya ännu och lite mindre finliir som återstår.

Annars igår när vi åkte ner för att äta pizza( tack mamma för pengarna! :) ) så passade jag på att titta vad jag hade på bankkortet.. Jag måste faktist dubbelchecka före jag verkligen fattade att det var så mycket pengar som det var! Kan säga att mitt saldo var närmare 500€ än 400€, så slutsatsen är att man blir tydligen rik när man fyller arton också.. Har tänkt att försöka klara av att betala min andel av bensinen själv nu när jag ändå får så mycket i studiestöd, tycker mamma och pappa hjälper till med så mycket pengar iallafall per månad så jag borde ju klara av det. Så håll tummarna.. Men vidare då till detdär med pizzan jaaa. Haha, beställde en cider och en cacciatora men kollade hon ID ? NEEEEEEJ, alltså jag ser ju inte ens ut som arton.. T bara stod och skrattade åt min purkna min när jag inte fick visa mitt ID när jag ändå har varit 100% säker på att jag antagligen måste göra det tills jag blir 35+.

Kommentarer
Postat av: Mushon

hahaha! ja si tå du vill vis ID så frågar it di na, men tå du it sko årk ta fram e vill di fst si e 2 ggr ;) Bruk ha så rolit tå ja vuri ut med syster A tå vi ha ga in på krogen ha ja fått trask in, o hon ha di vila si ID på fast on e 8 år äldre ;D Men on böv ju ta he som en komplimang ;P

Postat av: Piisa

haha, men on e ju så litin hon :D no fö att itt tu e na länger men iallafall.. E va int som första gangon når T sku köp öle ti pizzon når onde som sto i kassan sto å granska an från topp ti tå å fråga sedan ti sist om an hadd na ID, men åv jag så fråga on itt na tå iallafall fast ja siir myki minder ut än han.

2009-04-17 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0