Sweeeet 18 !

Nu är dagen med stort D här och jag känner mig inte det minsta äldre eller mognare.. Och vet ni vad, på den stoooooora dagen med stort D då är jag banne mig förkyld! Snoorar som jag inte vet vad och huvet känns som en bomullstuss, härligt. Men ikväll tänker jag skita fullständigt i det och bara ha kul, för idag är det min dag och det är bara en gång man fyller arton, så det så. Fastän morfar alltid säger att han fyller arton varenda år, han bara luuuras..

Till presenterna då, fick en stor & tung verktygslåda, kan ju vara bra att ha. Och Rock Band 2 av T, en grötkastrull av mormor & morfar + lite pengar.. Så nu ska jag koka gröt varendaste evigaste dag på internatet åt T som inte gillar det, mohaha !


Och här var den glada men snoriga 18åringen.

Kommentarer
Postat av: Mushon

Fin bild på den snoriga 18åringen :) Och moffa är visst bara 18 år!!! ;D haha! Grattis ännu en gång och hoppas det blev en lyckad dag:) Synes på lördag!!! Btw, ja hitta några penslar på CS3 igår, men he ska no fixas dit nå fler bara internet hittar till min dator ..

Postat av: Piisa

Haha tack ! Du sku ha sitt hu bildin så ut baket T hadd laga tid naen fransosmustash å liknand tå :'D Börja tänk på ide julfeste tär jag å Jessica uppträdd me ande grissången om du nu ha sitt he elu minns åv e..

2009-04-12 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0