Heela helgen lång

Har varit full rulle hela långa helgen känns det som, och det har nog varit en av dom bästa helgerna på länge! Har hunnit med att både vara i korsnäs, ha kaffebjudning för släkten hemma i Nyby och byta till sommardäck.

Fredagen innehöll mest skolaskolaskola och sen åkte vi till korsnäs och tog det mest lugnt hela kvällen och tittade på en väldigt bra vampyrfilm med T's föräldrar.

Igår lördag, blev väldigt fartfylld tyckte jag iallafall, började med att vi sov jätte länge för att sen stiga upp och äta mat och sen masa oss iväg till Nyby, efter att T stjussat hem mig åkte han iväg till Nyström och sen såg jag inte honom på 6h timmar ungefär (började fundera om Nyström hade kidnappat honom eller nåt..?) men under domdär 6h hann mormor + morfar, moster + hennes gubbe + Jessica, christel (den yngre mostern) + julia komma till oss på kaffe. Fick ännu mera pengar så nu känner jag mig rik och så fick jag några jättesnygga soppskålar och assietter + socker&salt kar + minimalt liitet rivjärn. Har snart samlat på mig ett heelt hus, bara själva huset som fattas nu.. Sen på kvällen när T kommit tillbaka tittade vi en film och somnade sen som två klubbade grisar.


Jessica & jag


Julia


Idag så sov vi jätte länge igen, bara så skööönt med sovmorrnar! Åt lite mat och sen pyyste vi iväg mot korsnäs igen hem till T för att byta till sommardäck, stod där ute i snåålblåsten medans T's pappa lärde oss hur man skulle göra, haha det enda som var jävligt var att alla muttrar satt stenhårt fast vilket gjorde att jag inte fick loss en enda en utan T och hans pappa gjorde allt jobb. Snooopet.. Har nu kommit oss iväg till tråkiga närpes igen, ska spela lite COD5 zombiemode och sen blir det väl godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0