Skrubba, skrubba !

Idag har vi varit i farten minst sagt. Tvättat, skrubbat, och dammsugit forden både ut och invändigt så nu ser den ut som en bil igen.. Och inte som ett leeeermonster. Kameran var också med så det blev en hel del bilder som jag tänkte dela med mig av.

Men här först kom kläderna jag hade på mig när jag fyllde år,
jeanskjol, leggings, nitbälte och en svart & smått silverrandig skjorta.
Kan faktist tänka mig att börja ha jeanskjol lite oftare..

Men nu till bilderna från idag!


3 riktigt skitiga bilar


som snart skulle förvandlas till 2 skitiga
och en mycket ren och fin bil


nu skiner forden utvändigt..


.. men invändigt var den fortfarande skitig


vilket också snart var fixat


hann även få några såna där saker dit tryckta..


.. snipp snapp slut nu står en skinande ren ford på gården !
Bara de nya navkapslarna (heter det så?)
som fattas som vi ska åka och titta på denhär veckan.

Var även och kikade lite på T's farbrors stoooooora valtra som stod i garaget.. Och med stor så menar jag bautastor och bred för 5!

Den röda lilla pilen visar ungefär hur lång jag är när jag står där bredvid
och jag är ungefär 168cm eller nåt.


och som avslutning lite videkissor.

Föresten, det är klart nu. Jag ska få låna farmors lilla opel astra över sommaren! Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0