Nu är sommaren sluuuut

Igår var det sista dagen på jobbet & idag är det sista dagen på sommarlovet. Bittert värre, trivdes väldigt bra där på baren så skulle nog kunna fortsätta jobba där en stund till.. Meen det är ju praktik som gäller nu i 6 veckor framåt hos Nyström så det är väl nästan lite förlängt sommarlov iallafall. Har inte haft någon lust att uppdatera här, har såna perioder när jag kan skriva varje dag och andra perioder orkar jag inte ens tänka på bloggen.

Lantdagen igår så var lugnare än vad jag trodde den skulle vara, kom nog mycket folk men alla kom inte på en gång som tur var. Jag och Jenny stod i kassan och sprang på lite här och var där emellan så tiden gick fort. Sen på kvällen så blandade T & jag lite drinkar och bara tog det lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0