03.12'09

Ahh fredag! Dagen på kommun gick snabbt, sen så när pappa hade skjutsat mig till Korsnäs så åkte jag, Tobias & Björn till Mölle för att äta.. Går ju inte att äta på baren längre när de inte bryr sig om maten de gör där nu efter att stället bytt ägare. Åt iallafall en kebabpizza på Mölle som var himmelskt god när det var så länge sen sist =D

Sen när vi kom hem igen så tog jag fram kameran för att ta lite kort av Biper men han tröttnade efter en stund och istället för att sitta still när jag låg raklång på golvet traskade han runt mig och gick upp på min rygg och sen låg han där tills Tobias kom och lyfte bort honom. Tror Biper blir hög av vinterårstiden för han blir alltid sådär kelsjuk just under vintern..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0