23-24.12 '09

Ojj domhär dagarna har gott så himla fort!
Igår bestod igentligen dagen av bara en sak, datorer! Först ut är Julias laptop som behövde en total makeover om vi säger så, in med nytt XP och sånna grejjer, sen så blev det att åka till Tobias morbror för hans dator behövde också akut vård eftersom några datageni hade petat på den kvällen innan och satt in några program som förstörde hela operativsystemet.. Bra gjort! Verkligen. Sen så var det grannarnas tur där vi blev bjudna på allt möjligt att dricka + en speciell bosnisk kaka med chokladsås och banan ovanpå och det var supergott! Deras dator var inte så illa däran utan behövde bara nytt antivirusprogram så där stannade vi inte så länge för Tobias syster behövde också hjälp med deras dator så då blev det att åka dit och där stannade vi resten av kvällen och tittade film och umgicks. Så med andra ord så bestod dagen av datorer..

Var in och hälsade på Servic Östling lite också..

Idag så blev det att stiga upp tidigt så jag skulle hinna öppna min iPodjulklapp och smälla in några låtar förräns det bar iväg hemåt mot Nyby, de spelar ju inget annat än finnhumppa på radion i transvestiten så iPoden är verkligen välkommen! Maten hos mommo och moffa var supergod och hör och häpna åt faktist vanlig julmat iår också och inte bara julgröt! Haha, allt gick nog ner med mycket smör på potäterna och Julias svartvinbärsgele till, jajjamen. I julklappsväg så blev det en hel del pengar, som jag faktiskt ska försöka spara. Så gott det går alltså.. Och en hel del annat grejjs också som böcker, dermoshopsaker, godis, skraplotter, en kalender med Julia i bilderna för de olika månaderna och liknande. Blev nog en bra jul, även fastän jularna inte är lika spännande längre som när man var liten, e ju stor och får tillochmed dricka vin nu när päärånen tittar på.. Haha. Och jag tror att pappa faktiskt blev lite förvånad över mammas julklapp till honom, Farming Simulator 2009 ! :D Rolig min var det iallafall.

Min, bara min !


Mamma, Christel, Jessica, mommo och Anki.


En vanlig Julia.


Granen!


Pappa & mamma.

Nu ska jag lyssna vidare på min iPod och läsa en av böckerna som jag fick i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0