29 december.

Nu har jag beställt en ny kamera! Tog en stund innan jag verkligen beställde den när den ändå är så pass dyr, menar päärånen säger hela tiden "spara, spara spara.." så det sitter liksom i huvudet. Men nu är den beställd så hoppas den kommer sådär passligt snabbt så man hinner få några kort av snön och sånt.

Olympus SP-560 UZ
Annars har väl dagen bara flytit på, har varit till Sale efter en ansökningsblankett för sommarjobb, tittat på när Uusitalo drog upp en bil ur en snödriva på Strandvägen och så har vi tittat på filmen Män som hatar kvinnor. Kan säga rätt ut att filmen är urdålig! Herregud inget i filmen stämmer överens med boken, absolut ingenting av huvudhändelserna stämmer det minsta! Blir bara så arg, fattar inte hur de får till en sådär dålig film när boken är superbra!
Nu ska vi väl bege oss ut en sväng igen, kanske jag hinner klämma in en promenad senare ikväll, håller på att få spader! Varför tog jag inte med några ordentliga utekläder?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0