ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !

Nu har den dött, påriktigt. Den är helt totalt stendöd.. Batteriet är tomt och den vägrar att ladda sig precis som alla de senaste gångerna men denhär gången så laddar den inget alls, inte ens lampan vill blinka.. Provade att byta acka men nej, samma sak antar att den är dödförklarad nudå.. Vilket betyder att jag behöver ha en ny digikamera, fast helst skulle det ju bli bäst med en systemkamera men sånna pengar finns inte nu. Usch fy och blää vilken kamera ska kunna ersätta den gamla trotjänaren HP Photosmart R 817 nudå? Hatar ju alla andra digikameror som jag testat, ingen är som min kamera. Förutom då dendär Samsung ST550 som jag provade i Närpes, men den kostar 250 riksdaler så är det då inte lika bra att spara dom till en riktig systemkamera?..
Vad ska jag göra? Behöver ju en kamera, och en bra sådan. Ingen äcklig lite billig sak som tar skitbilder.

Vem kommer att ersätta dig?



Du kanske? Men du är lite lite för dyr..


Gissar att det inte blir så mycket av mina bilder här nudå framöver om jag inte nappar pappas Canon EOS 450D någongång.. J-vlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0