Idag

Praktikdagen avklarad
Frisyren i skick

Tänk vad dagarna går fort just nu. Känns som det var för nån timme sen jag steg upp fastän det snart är 12 timmar sedan och praktikdagen är redan avklarad, och frisyren är i skick trots att det såg ut som att jag skulle få skjuta fram frissatiden idag eftersom biljäveln vägrade att starta när jag skulle från Malax halv 4 och frissatiden var 4 jämt. Men det var helt och hållet mitt fel när jag glömt att springa ut och sätta på webaston kl 3, var så inne i php trixandet så jag glömde helt bort tiden.. Men kom iväg där 5 före 4 så hann till 16.15 iallafall. Och nu ska jag påta lite på kraftskidors hemsida och flytta hela sidan till den nya servern, blir spännande eftersom det är så länge sen sist jag höll på med något sånt + att det är litet annat interface på denhär servern när de inte kör cpanel haha vet faktiskt inte vad dom kör med men något konstig är det..

Låtarna som rullar på just nu i huvudet (förutom Metallica..)










Det är en hel del låtar men alla är typ lika bra så svårt att lämna bort någon.. Tänk om man ändå skulle ha haft en stereo istället för kassettspelare i transvestiten. GAAAH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0