Hejhej mitt vinterland !

Har tagit det lugnt idag och bara varit på en promenad i skogen med mamma och pappa. Det var lite kallt om hakan men ändå roligt att gå ut och röra på sig lite! Sitter och fixar lite med julias dator så den nu ska bli färdig tills imorgon, inte mycket kvar som tur är och väntar på att Jessica ska komma hit, det blir väl en liten filmkväll + mycket prat. Det gillas!
Imorgon smiter jag iväg igen till Korsnäs, ska bli skönt att äntligen få krama om Tobias igen.. Så himla tyst och konstigt utan han här fastän jag gillar att vara hemma bara själv också så är det något som fattar när han inte är här. Vet inte när jag kommer hem till Nyby igen heller, ska och tala med chefen på Sale på måndag och förhoppningsvis kunna få till ett sommarjobb där. Vi håller tummarna! Och på söndag kommer föresten Tobias bror och hans fru hem, undrar vad för julklapp vi får av dem när den är till oss båda..
Sitter nu och lyssnar på iPod Nano'n igen, undrar när mina öron trillar av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0