Julfest på Mölle !

Idag mår vi faktist väldigt bra trots att det var Östlings julfest igår på Mölle. Kvällen började med förfest hos just Östling och sen på Mölle åt vi mumsig kantarellsoppa som förrätt, nötinnerfilé med pariserpotatis som varmrätt & kladdkaka med vanlijsås till efterrätt, så med andra ord blev man väldigt mätt och belåten! Och när bandet började spela så dansade allihopa till och med jag och Tobias, fastän vi inte är världens proffs men det är ju så roligt! Och kan ju inte glömma att skriva om min 10€'s vinst på automaten där, jag som inte brukade vinna något men på andra snurren på pohjan tähti så vann jag 5,40€ och så råkade jag trycka på "dubbla" knappen och vann 2x 5,40€ =D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0