Nyååår !

Ikväll blir det att äta god mat hos Tessa's och bara umgås. Knattarna vi vanligen brukar vara med så kan aldrig bestämma sig för var,vad, och när det ska hända så det är bäst att ta det säkra före det osäkra och åka till Tessa's.. Känns lite knäppt att det redan är nyår, hela året från när jag fyllde i april har gått i en jädra fart! Hallåå fyller ju snart 19, och Tobias 20.. Vi börjar bli gamla, usch. Och det känns som om det var i förrgår jag fick reda på att jag skulle få en till kusin och som igår att det skulle bli 2 kusiner, nämligen tvillingar! Och nu är dom ju snart här med den farten som allt går i nu. Läskigt.
Sen på lörda eller söndag bär det av till Tuuri med mamma och pappa. Skojj! Ska shoppa upp en massa pengar som vi inte har, det är taktik. Studiestödet kommer på månda.

Kommentarer
Postat av: Mushon

Gott nytt år lissknoddin min <3 :) Idag e twinsen 6 månader, så om ett par månader kan di va jier redan ;D Deee duuu :))))

2010-01-01 @ 09:19:04
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Mushon

oj, e ska ju va lissknÅddin :D

2010-01-01 @ 09:20:32
URL: http://mushon09.blogspot.com/
Postat av: Piisa

Desamma mushon! Sir så framemot ti träff dom! Int na läng åter nu..

2010-01-01 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0