Snart jul

Sista dagen för detta år på praktik, känns skönt menar får ju sova längre och slipper resan till och från Malax kommun i mörkret i 2½ vecka innan det är 3 dagar praktik igen och sen back to Närpes.
Igår var Tobias, jag och Jessica in till stan en sväng efter praktiken och det var sånt trafikkaos vid gigantten och citymarket, trodde att vi aldrig skulle komma därifrån. Var nästan beredd på att slå läger där på invalidparkeringen.. Men våra julklappar är nu färdigt inhandlade och inpaketerade! Äntligen. Och Tobias och Jessica verkade nog komma bra överens också fastän jag var lite nervös när de typ aldrig har setts förut fastän T och jag har varit ihop i 2 år i januari, men är glad att de kom så bra överens så kanske det blir lite mera Vasa resor senare.. För roligt det hade vi allt!
Kikade på några digikameror på gigantten också men vet inte, får se om jag hittar någon passande.. Menar den ska sitta bra i handen och den ska kännas rätt på alla sätt. Detta blir nog en svår sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0