Åhhh hur lyckas han ?

Var på strålande humör när jag kom hit på morgonen men idag har nog John nån värre "guuud va du e dåli, kan int du na?"-dag påriktigt. Och alltid när nån kund e här passar han på när jag frågar typ vad nån produkt är på finska när den inte finns i kassan osv. så kommer det alltid en utläggning efteråt för kunden i fråga hur dålig min finska är, eller när jag frågar om det ska va procent på nån viss produkt som jag inte har sett förut så kommer det alltid "men väit int du he? *suck* ". Skulle nog lika bra kunna lämna hemma dom här resterande dagarna om han ska va såhär, självförtroendet e ju inte på topp precis. Jag e ju här för att lära mig, inte för att få skäll och en massa skit ! 
Önskar att Krister skulle komma hem från Mauritius!

DÅÅÅLIGTHUMÖR.NU

Kommentarer
Postat av: gabriella

tror dom menar att man ska ha in ansökan skicka 23 elr när e va, så väljar dom väl tå:)

2009-02-12 @ 17:55:41
URL: http://totallygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0