Allt och liiiiite lite till.

Har inte haft varken lust eller ork att skriva över heljen, men i korta drag så kommer den här.

Hade tänkt åka hem till Nyby över heljen men då bjöd Jessica oss på filmkväll till hon och Conny, vilket vi inte kunde tacka nej till. Så fredagskvällen spenderades där med skratt och prat, trivs verkligen i deras sällskap. Åkte hem efter midnatt nån gång och vaknade på lördagen pigga och krya, tittade tv och åkte sen för att äta på baren dit även anton och tommy kom senare. (T & jag har nämligen kommit underfund med att det är skönare att äta där på lördagar än att sitta på fredagskvällarna där och lyssna på allt gymnasieprat & studentprat som är de vanligaste ämnena just nu tycks det) Sen så kom Benny och Karolina och sen även Björn och Österberg, for till Jonas för att titta på hans nya superduperjättetuffa volvo som alla pojkar typ stod och dregglade över medans jag och Karolina stod och fnissade.. :D Vi menar, det var en gammal volvo, ingen ny en så varför stå och dreggla som några fånar då över en ny motor med tuuurbo?! Efter många om och men så kom alla överens om att vi skulle till Benny och titta film. Japp, allt gick bra tills vi skulle titta på filmen när tv'n tydligen var för gammal för att klara av att dualscreena med min dator så tv'ns bild blev svartvit och ljudet kom från min dator. NAAAAJS, njaa iallafall kom vi hem efter 1 nån gång så det måste ju ha varit bra då. Igår mådde jag inge vidare alls, var hes och mådde illa lite mellan varven på ett sätt som jag inte har varit med om förut.. Så det blev ingen fotisträning.

Känns fortfarande konstigt ännu idag, magen knärrar och kniper till varenda gång jag ska stoppa någonting i mig. Hoppas det går om, inte liksom så kul att lämna hemma heller en hel dag eller så. Bara 2 veckor åter nu och jag ska vara här precis varenda dag även om det är 5 ggr tråkigare nu än när Krister är här! Föresten kan ju berätta att vi har fixat praktikplats tills nästa gång också redan, haha. Direkt efter sommarlovet ska vi båda på praktik till Nyström, då blir det att bo hemma hos mig igen vilket kommer att bli kul :)


- T, du e bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0