Bara pyttepyttesmå



Var ut och körde ner till Mulörin för att titta på isen. Och T passade på att leka lite, vilket ju inte är såååå lyckat med en framhjulsdriven bil.. Blir ju aldrig några riktiga sladdar, bara pyttepyttepyyytte små! Tror T's bil påminner lite om mormor & morfars superdatsun som dom hade förr när jag var liten. Vill minnas att Ch sa att det aldrig gick att sladda med den heller, utan den låg på vägen som en tegelsten.

Och precis en sån bil vill ja ha som ligger på vägen som en tegelsten, sen när jag har blivit stoor å rik alltså. För det finns inget värre än när det börjar svänga hit och dit när man kör tycker iallafall jag. T är ju av en heeeelt annan åsikt förståss, tror nästan att han älskar att plåga mig med att försöka få det att sladda liiiite (in i något oskyldigt träd eller liknande som jag alltid tycker han tar sikte på som står mitt i vägen).

Och pointen med hela det här inlägget är tur att vi inte har en bakhjulsdriven bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0