En fet sak på vårt databord ..

Hade en hälsovårdare som grävde mig i fingret och hittade en pytteliten trästicka som tydligen hade lämnat kvar sen i söndags idag på morgonen, gissa om det tog sjukt! Sen orkade jag inte åka till Agri Market efteråt, känns inge vidare nu sen Krister åkte iväg till Mauritius. Får liksom inte göra nåt för John, i kassan är han tillochmed och petar när jag ska ta betalt av nån.. Så det blev en skön hemmadag, T hade sjukt i halsen och hostade så han var också hemma idag.

Mina 2 matvrak äter knäckebröd..

Tydligen gott att sitta och mumsa knäckebröd på databordet.

Nu börjar det bli bedtime! Agri Market imorgon PUNKTPUNKTPUNKT



Kommentarer
Postat av: Mushon

Ska du va på Agrimarket anje vekon å? Vi e ledi..elå vi har fortbildning vi månda o tisda, så vi kommer ti va i Nykarleby. Fast på månda ska ja ti hospitale me lillon, men far iaf tisda oppåt tå. Nu får du berätt om helgen ije åvanfö ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0