Freedom !

Snart, snart, snaaaaart är det sportlov! Gäller bara att sitta här och klara av att inte mögla ihop dom här timmarna idag så är saken fixad nästan. Ska nämligen åka in till Vasa imorgon efter kl 12 och betala våra Metallicabiljetter för transaktionen gick inte genom i måndags, så nu måste jag och hämta ut heela 90€ av mina surt förvärvade julklappspengar på banken vilket jag ju kommer att glömma bort förstås garanterat. T tänkte sluta kl 12 i morgon för han handledare skulle bort och han behövde inte vara där då så då pyser vi in till stan efter maten.. Så efter kl12 ser John inte mig mer tack och lov!

Och boendet har vi nästan löst också där i Björneborg, vi får kanske låna husbilen trots allt vilket gör ju allt mycket billigare! Och mycket bekvämare.. Det är bara T som är lite fundersam, antar att han inte har någon större lust att köra nån bil han inte är van vid och speciellt en stooor bil. Men tror inte det blir nåt problem att ratta den bilen heller sen, har antagligen lastbilskort då när det blir av så lite van att köra större bilar är väl jag då. Och man får väl öva lite före också :D Ser framemot sommaren något enormt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0