GRRRRRRRR !

Helvetes skit. Jaa, det blev ju som en överraskning att vi skulle få låna husbilen.. Trodde själv knappt att det var sant när vi hörde det. Men det visade sig att vi tydligen inte alls skulle få låna den sist och slutligen nudå! Tydligen räcker inte lastbilskörkort som merit för att få köra med den där jävla bilen! Tydligen räcker det inte att ha kört ett x antal timmar på k:stads små gator med lastbil (varför tar jag ens lastbilskörkort då?).. Neheepp, behåll dendär bilen då för er själva, det är ju ändå ingen som får köra den tydligen förutom ni 4. Ingen av dom yngre får låna den, kommer högst antagligen aldrig få låna den heller fast man skulle vara 50+. Det har vi ju vetat från förr, och har bevis på. Det bästa var ju när du sa "Men ni mått ju buri beställ plats på naen camping nu om ni ska ha rum!" Jovisst, vi hade faktiskt tänkt ringa och boka en husbilsplats och vi hade tänkt ut allt men nu blir det att börja från noll pånytt och tänka ut nåt annat! Tack ska ni ha.. Blir väl lika bra och hyra en stuga för 100€ då (vilket slöseri med pengar!).

Vi kan ju ta dendär mopeden nu med detsamma jag är arg, varför i all världen kan ni inte sälja bort skrotet från -86 medans det är värt ca 300€?? Jamen,jomen spara det då bara och låt det stå och rosta i 6år tills Julia är 15.. Det är ju er tanke! Men jag kan slå vad om att Julia inte kommer och inte vill köra den skrothögen om 6år. LYCKAT! Den är ju en trafikfara till på köpet, vilket jag själv också märkte medans jag körde den.

TACK OCH HEJ ! Tänker köpa en egen husbil när jag blir stor och rik. En som ingen annan får köra eller ens titta på för ni kan ju ha sönder den! o hemska tanke. Eller kanske bilisterna blir som galningar ifall ni skulle köra med min husbil. Ännu värre !


EDIT. Tack pappa! Det där ska jag komma ihåg sen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0