It can always be much louder!

Det sammanfattar väl våra senaste dagar ganska bra skulle jag tro. GH3 har väl mest varit igång hela tiden både hemma hos T och hos Anton en kväll. Sen så pajjade den sparade GH3 filen på PS2minneskortet så det blev att spela om allt och nu är vi tillbaka på mediumsvårighetsgraden igen. Typ alla förutom Brage har testat spela åtminstone en gång, ikväll så var nästan alla samlade hos T och spelade i 3h ungefär..

Sen igår så pajade mitt Windows kapitalt, efter att det har varit segt en tid med lite fina bluescreens i W7 och sånt, men igår gav det då slutligen upp. Gick knappt att kopiera några filer till en extern hårddisk.. Kom bara upp Windowshjälprutan och så kunde man inte heller högerklicka och tryckte man på t.ex. CTRL tangenten så började startmenyn åka upp och ner och plinga lite sådär fint ni vet PLINGPLINGPLINGPLINGPLINGPLINGPLINGPLINGPLINGPLING! Så det var väl nog dags för en ominstallation. Imorse sen så hade T stigit upp före mig och pysslat lite och fått in ubuntu alfan äntligen på laptopen vilket betyder att sen när det riktiga ubuntu 9.04 kommer ut så bajjbajj med Vista typ. Sen så hade vi ingen Vista 32bits här så blev 64bits då sist och slutligen vilket ju inte var nåt problem i sig.. Bara det att Asus hade tydligen inga drivisar till den versionen åt min lilla slaptop. Så här sitter man utan några som helst drivisar förutom VGA'n. Men det ordnar nog sig senare..

Elisa var hit en kväll och testade
(blir bara så mycket bättre bilder med Eos 450D
gentemot digikameran..)


Sprang efter Biper en kväll medans alla andra spelade GH3.
Tillsist gav han mig dendär "om blickar kunde döda" blicken :D

Skulle igentligen fota månen ikväll men det blev några träd istället..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0