Ooo du långa tråkiga vecka !

Varför går alla heljer så snabbt? Det var ju just fredag och man var glad för att man skulle få sova nästa morgon och nu helt plötsligt är det tisdag och jag har hunnit börja i bilskolan!

Fredagen var väl inte så speciell, tror det slutade med att vi låg och tittade på ett antal arkiv x avsnitt och somnade sen efteråt. På lördagen hände liiiite mera grejjs iallafall! Va på schnitzelrally först till baren med gänget och satt där en bra stund och diskuterade efteråt också, sen så gick vi till conny & jessica, jessica drog ut mig på en passligt lång promenad med cecilia, erik och hunden lisa. Cecilia cyklade på sin trehjuling och va mer pratsam än hon brukar, lisa hoppade efter kopplet och erik ville bara somna så det var ganska roligt att gå ut och gå en sväng. Tittade sen nån film efter att ungarna hade somnat och spelade poker ända till halv3 på natten när bengt kom efter oss. Så hela den dagen var superbra! Söndagen sen gick så otroligt fort, mittiallt var klockan halv6 och det blev dags att snart åka på träning, som var så kul denhär gången också!

Igår var jag nog lite rädd för att jag skulle vara stel i alla mina konstiga muskler men icke sa nicke, och skönt var väl det iallafall.. Hela dagen gick väl sådär passligt snabbt och sen hämta T upp mig och österberg, för vi skulle iväg på bilskolan minsann! Har funderat lite av och ann angående detdär med lastbilskörkortet, om det nu faktiskt skulle vara nödvändigt att ta det men det blev nog så att jag skrev i BC igår då iallafall. Kan ju vara bra att ha nån gång och ett stort + är väl det att jag blir lite van då också att köra större fordon än en vanlig bil. Borde ju inte vara så svårt att ratta husbilen då sen eller?

Och nu har krister åkt på semester till Mauritius, sicken jävel.. Lämna mig här helt ensam med John, som jag inte riktigt trivs med, det är hans sätt som stör mig lite grann. Känns som om man skulle va ett objekt i hans ögon ibland, som när nån säger "Jahaa, ni ha faa hit en praktikant nu!" så kommer det ur honom "Jaa e ji ju allti bra ti ha na ti viil ögona på! On e ju grann, na anna kan man int säi". Berättade det där för t, och där tog det ju genast eld vilket jag också hade gissat att det skulle göra. Ja menar, inte uppför sig krister sådär och håller på, kan jag rå för att jag råkar att vara just flicka och inte pojke? Blir bara så himla arg när vissa gamla gubbar kläcker ur sig sånadär saker, det är ju äckligt! Nästa gång han säger nåt sånt där så då kommer jag inte att vara tyst för det börjar bli tröttsamt nu, han kan väl sitta och vila ögonen på expressen.se istället där han ändå sitter dagarna i ända ifall krister är här! 

Näääärpes om 1½timme. Längtar faktiskt för vi ska och äta pizza efteråt, MUMS ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0