Piisa the Explorer

Hittade en bra blogg som innehåller lite Urban Exploration, så intressant att läsa! smalands.blogs.se

Har även hittat en hel del andra godingar på flashback som handlar om just UE, finns ju hur många trådar som helst. Hittade även en annan blogg som bara innehåller inlägg om gamla och övergivna platser, vasternorrland.blogs.se. Blir mycket tid över ibland att sitta å läsa såna saker när det är lite ojämnt med kundflödet, datorn och internetuppkopplingen gillar inte heller att man sitter och håller på med joomla!webbsidan vår så vad ska man då göra om inte detdär?

Hoppas denhär dagen går fort som attan. Ska väl åka hem till Nyby en sväng över natten, skönt att få komma hem en stund ska det bli. Och sist men inte minst mitt högra pekfinger har fått nåt knäppt för sig, var uppsvällt imorse när jag vakna. Vilken glad överraskning man kan få alltså, och allt pga mitt lilla sår som kom av några stickor i söndags på träningen.


Kommentarer
Postat av: LowAndSlow

Kul att du gillar min blogg! Kommer förhoppningsvis bli mer inlägg i framtiden då våren är den bästa tiden att utforska.



kika in på www.28dagarsenare.se också, bättre än flachback;)

2009-02-04 @ 11:40:13
URL: http://smaland.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0