Björneborg here we come !

Wohoo, gissa vem som ska till Björneborg 25 juli & se Metallica?! Gäller att börja planera var vi ska sova, på Yyteri kostar en campingstuga 50€/dygn just dendär månaden dyrt som attan alltså medans en husbilsplats kostar 11-13€/dygn. Men att ta husbilen behöver vi väl inte ens tänka på fast det frestar enormt när man tänker på prisskillnaden.. 



Sista veckan på praktik nu också, himla skönt! Så slipper man denhär gubben som inte gör annat än att fixa så självförtroendet åker i bottnen när han hela tiden tycker att man inte kan något (fast man visst kan) som han såklart ska berätta åt alla kunder som kommer in! Skulle jag ha honom som chef i verkligheten så skulle jag säga upp mig bums, tolererar inte sånadär mansgrisar som anser att kvinnogöra är att städa och laga mat och att nåt annat kan vi verkligen inte vilket han också ofta påpekar sådär underförstått när han talar. Fick nog för nån dag sen när han satt och diskuterade ljudligt med en annan äckelpotta om hur kvinnan på hans almanacka var sexig och att det var bra jag var här så att han hade nåt att titta på osv. så jag sa högt för mig själv "Ja tänk om täijde 2 fruan edra sku hör hu ni siter å talar, å ja tycker ärligt tala jävligt synd om dom eftersom di mått sta ut me ni två grisan!"

Gissar att mitt uppförande betyg sänktes betydligt ioch med detdär men det skiter jag fullständigt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0