Bättre sent än aldrig.

Har varit en jobbig dag på många vis. Har suttit 8h och filat på Kristers intranät sida som han ville ha omändrad och mycket snyggare än vad Jens hade gjort den.. Satt i säkert 3h och sökte på nätet om hur man skulle få en bild som fungerar som en knapp att skicka ett värde som är inprogrammerat i själva knappen till en ruta på samma sida och att värdet skulle stanna där efter att man hade tryckt på knappen och inte att det skulle försvinna en sec efter att man hade tryckt (som det gjorde hela tiden!) Hittade inget vettigt svar så jag gav upp och började istället reda upp den htmlkod som Jens hade lyckats få att fungera trots att det fanns miljontals fel i själva koden när jag började titta.. Och nu har Tobias och jag fått för oss att vi ska göra en egen hemsida åt oss bara sådär på skoj för att kunna prova ut olika saker & sånt typ. Så här sitter jag nu igen med CS3 och en layout som ska fixas. Yes! Tror faktiskt att dethär kommer att bli roligt, jag menar vi lär ju oss lite nytt här och där då också säkert och sånt som e bra att veta. Och nej pappa jag vill inte fixa nån hemsida åt FIX Grönsaker(jag vet nog att du just satt och tänkte den tanken, försök inte förneka!)

Och ja, anledningen till att jag sitter och skriver ½1 på natten är den att vi lyckades göra bort oss totalt och har sovit från typ 6 ända tills 9 på soffan. UUPS! Så här är vi inte det minsta trötta. Ännu.. Tur att man börjar först 9 imorgon iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mushon

hahaha! hemsida åt Fix Grönsaker? he behövs väl no int :)

2009-01-21 @ 17:04:50
Postat av: Piisa

men papp tror ju he :D

2009-01-22 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0