Styråååx

Praktiken på Agrimarket är mycket roligare än vad jag trodde den skulle bli. Inte alls lika jobbigt som det var på Sale, visst ibland kan det bli lite långtråkigt men då mittiallt dyker nåt upp igen! Till exempel var jag själv inne i affären idag när en gubbe kom in och började prata och frågade om några styroxskivor (vilket jag kom på senare), det lät ungefär såhär sgfgrsgsddddfdstyråxafesfrwfsdafdsehegd! Har aldrig varit med om nån som har talat mer otydligt än han och så tyst han talade, som tur var kom John in och räddade hela situationen för tydligen förstod han vad gubben ville..

Hela dagen gick fortare än gårdagen och det är ju altid ett litet +.Har föresten ringt till Dermoshop angånde nåt sommarjobb så dom skulle skicka nån ansökan som jag snällt ska fylla i och returnera, sen så håller vi hårt tummarna för att jag får nåt där då för jag orkar inte vara i Moffa/Mammas växthus iår igen. Vill prova på nåt nytt och annorlunda så hoppas det går vägen.

Nu ska vi titta på Arkiv X bara Tobias har duschat klart och sen gå och sova, lång dag imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0