Tillbaka på plan igen.

Åh gud va skönt det känns. Den gamla välbekanta känslan av att man faktiskt har gjort nåt fysiskt så alla muskler är trötta och man går i nån sorts extas, som bara är för skön! Har nämligen varit och testat på att träna med ett lite äldre lag som bara tränar för att ha kul och för att få komma ut lite typ. Ska nog fortsätta å träna med dem tror jag, för såhär kul har jag inte haft på länge vad det gäller när man ska motionera. Kände ju både Tessa och Pernilla där också så det var ju inga problem och alla andra var så vänliga och började tala med en direkt så man kände sig inte utan för heller, vilket var skönt med tanke på att jag va yngst och medelålder låg väl på 30+. Detta kommer å gå bra känner jag på mig!

Blev att damma av inneskorna
och testa den nya Polarklockan jag fick av min farbror i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Mushon

Va rolit om du ha hitta e sånt lag :) Träna på bara!

2009-01-25 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0