Tisdag, verkligen.

Bara sisådär 6dagar kvar av jullovet, känns nästan skönt när man tänker på att det blir 6veckor praktik nu. Tänk! Inget Närpes, ingen skola! Och mindre än en månad tills bilskolan börjar, äntligen!

Det har snöat ganska mycket därute idag och jag hade tänkt fota lite men sen gjorde jag den hemska upptäckten att kameran tydligen ligger hemma på soffan! Så har tittat lite genom gamla vinterbilder från förraförra/förra året någongång medans Tobias har suttit och varit förbannad över att datorn han fixar sitter och slukar hans dyrbara skruvar (dom fastnar på alla möjliga ställ tydligen har jag förstått & att det tar år och dar före dom lossnar)

Kusinkärlek tror jag det kallas


Ifjol.
Tror vi aldrig kommer att växa upp, ja menar vi snokade bland julklapparna ifjol
& gjorde det samma iår innan ens vi hunnit äta mat.
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0