Trött för 5 och en halv.

Hade sett framemot att få sluta kl5 bara för att man visste att vi skulle äta hemma och att vi sen skulle ta det lugnt, för det var det vi hade talat om när vi va på lunch idag. Men neheeej så fel man kan ha tydligen! När man kommer ut från Agrimarket så står han där med bilen, men där satt också Anton i framsätet vilket gjorde att jag direkt visste att nu skulle vi tydligen och äta på baren mittiallt! Vilket gjorde mig på ett rasande humör, när han inte ens kan ringa och säga det är ändrade planer och om det går bra!? Jag menar, jag är ju inte gjord av pengar heller! Speciellt inte nu när vi har varit till stan 2ggr på 2 heljer och pengarna har flödat. och det vet ju han också! Och visst, det är inte så dyrt att äta på baren nån gång men det är meningen vi ska äta där imorgon när det är nått schnitzelrally eller liknande och därför skulle vi inte äta på baren ikväll.. Men gissar att han har fått pengar av Gunilla eller Bengt idag för annars skulle han inte ha haft råd han heller med sina ynka 4evroos på sitt konto och jag gillar inte att fråga om pengar av mina föräldrar när dom ändå sponsorerar mig med en fast summa varenda månad vilken det är meningen jag ska klara mig på.


Bara man har fått skriva av sig lite så känns det alltid iallafall lite bättre, som typ nu. Tror jag ska titta lite Family Guy avsnitt och vänta på att T kommer hem igen. Ska börja fundera på nån vettig layout till en webbsida åt T's pappa's taxibil också. Har redan en bra i tankarna men frågan är den om den börjar se lika bra ut i verkligheten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0