En snögubbe var det här !

Dom här senaste dagarna har det nog blivit rätt mycket hit och dit kört. Igår t.ex. så masa vi oss från korsnäs hem till mig och fick veta att den dumma routern (den gamla har visst gått sönder!) inte hade anlänt hem ännu och ingen dum Rolf svarade i telefjonken (han som hade den nya routern), fick nästan lite panik där ett tag men det löste sig genom att vi tog en sväng till Malax efter routern då när Rolf äntligen svarade och sa var den fanns! Blev lite förvånad där ett tag före vi åkte när mamma och pappa tyckte att vi skulle ta deras Peugeot, det trodde jag faktiskt inte skulle hända på ett bra tag ännu att dom erbjöd sin bil.. Men till Malax kom vi med Forrrrden iallafall, åkte in på en liten kaffe & cocacola hos andré som fyllde 18. Grattis! När vi sen kom hem så var vi så trötta så vi lämnade framför Arkiv-X typ hur länge som helst.


Och idag har jag gjort något som jag inte har gjort sen ifjol, nämligen gjort en snögubbe. Den blev rätt stilig enligt mig iallafall! Blev sen så sockersnål så blanda till en kokosbollsmet och feta mig ner här framför datorn. Tobias har åkt hem för Björn skulle tydligen till baren och supa sig lite fuller en sista gång (den stackarn åker ju in i militären på måndag), och ville att Tobias skulle komma dit också.  Så nu blir det en skön kväll med WoW, socker och Metallica ^^,


Den blev nog fin ^^,

PRAKTIK PÅ MÅNDAG PÅ AGRIMARKET, hoppas inte den där surkärringen Bellis kommer dit och ska handla nåt värmeaggregat eller nåt, hon vänder säkert i dörren direkt hon ser mig isåfall. Hon tyckte ju att jag var en inkompetent & slö arbetare när jag praktiserade på Sale förra gången.. BARA för jag inte visste vad hon talade om när hon börja babbla om nåt ägaravtal och bonuskortet, så jag tillkallade ju förstås nån som visste bättre än mig och då kallade hon mig för inkompetent och slö, surkärring. Och sen stog hon alltid och sucka när nån stod före henne i kön till kassan och tyckte jag var för slö i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0