24.01'09

För ett år sen denhär kvällen stod jag och Gabbi och hoppade jämnfota ute på internatsgården, min anledning var att jag just hade blivit den gladaste&lyckligaste Piisa i hela vida Finland.. Ännu idag minns jag hela dendär dagen som om den skulle ha varit igår. Känns som om dethär året gått så himla snabbt på nåt sett, det var ju just sommar och vi var ute på sjön, nu mittiallt är det i slutet av januari och det har gått ett helt år sen vi två blev vi två. Trodde aldrig det skulle hålla såhär länge heller, men nu vet jag inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv. Det finns ingen härligare känsla än att vakna upp på morgonen och se dig ligga där bredvid eller att få komma hem från praktiken och bara ligga på soffan och titta på tv med dig och tala om dagen som har varit och skratta åt allt tokigt som hänt. Mitt självförtroende har ökat så mycket det senaste året bara på grund av att du har funnits där och uppmuntrat när det har varit som värst både med skolan och annat och jag har också försökt vara där när du har haft dina mindre glada stunder och hjälpa. När jag tänker på dig blir jag helt varm och lycklig inombords, ingen annan får mig att känna på det här viset som du får. Jag älskar dig! ♥

Idag åkte vi till stan bara vi två och gick runt lite och sen tittade vi på den nyaste Bondfilmen som gick på bio. Tänkte sen inte slippa ut ur torggrottan för vi hade tydligen fått en felaktig biljett av dendär maskinen så det blev till att kontakta "kontrollrummet"  och sen slapp vi ut helt gratis, var sen hem till mig och packade ihop våra grejjer och sen till korsnäs för att äta på baren. Sen helt plötsligt hade gänget som kommit dit bestämt sig för att de skulle till Malax grillen så dit blev det att åka en sväng efter några hampare eller vad dom nu sist och slutligen köpte där.


Bilen krävde mera soppa så blev att tanka på ABC i Vasa före vi åkte vidare in mot stan..
Och tankluckan ville inte gå upp som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0