En dag på stranden

Idag skulle jag inte jobba så jag & Elisa brummade iväg till Malax för att åka och simma med Ch & Julia till Åminne. Vattnet var varmt och Julia och Elisa verkade komma ganska bra överens där dom båda plaskade i vattnet.. Blev lite förvånad när Julia var så snabbt ut i vattnet, hon som inte ens brukar doppa sig men där låg dom båda 2! :) Efter 3h på stranden köpte vi lite glass och skjutsade sen hem Ch & Julia, väl hemma i Korsnäs var det skönt att duscha av sig all sand och bara ta det lugnt.
Plaskeliplask
Hittade också förrän vi åkte till Malax imorse en fet liten Biper
som låg och visade "magakållon" och bara njööt ..
Usch fy och bläääääää! Har installerat om datorn och satt in Vista tillbaka för att WoW kapade lite nu som då och gjorde så att hela datorn låste sig i ~10min varenda dag när jag körde Win7 men nu istället så är det input lagg x123214 som gäller om man ska spela. Myysigt.. Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0