Ibland ..

Så känner man på sig att dagen kommer att skita sig totalt, och denhär dagen har varit en jävla katastrof.. Och det kommer att fortsätta så länge T's bror Thomas och hans fru Ann-Sofie e här i Korsnäs och det kommer inte att lugna ner sig förrän dom åker tillbaka till Sverige för det här börjar jag kunna nu. Och jag är så innerligt trött på att alltid få påpekningar om en massa saker som hur jag talar eller liknande när Thomas är hemma, när han en gång sätter i gång så då slutar han aldrig och alla tycker det är så jvla kul, alla förutom jag för det är alltid jag det handlar om i hans skämt, alltid jag som gör nåt konstigt och T är ju inte sen att spee på allt det där.. Och sen när jag säger i från så tycker dom " Men förstår du inte skämt ?" Jo fan jag förstår skämt men prova sitta och höra själv en hel dag en massa skämt om just dig! Och nu skulle ju vi åka till Åminne med dom då, mmm imorse va allt okej men nu plötsligt hade T & A beställt en taxi där bara dom 2 rymdes och vi fick ta oss till Åminne på eget vis för Thomas brydde sig inte.. Haha hycklare, dom som alltid har suttit och sagt åt T "När du fyller 18 ska vi åka in till Vasa och festa loss, vänta du bara!" Och nu vill dom inte ens ha med oss, brabra att veta. Och anledningen till att jag öser ur mig allt det här är för att allt den här skiten så blir till bråk varje gång mellan T och mig när dom 2 är hemma från Sverige, det slår banne mig aldrig fel! Och nu ikväll då var T arg över det där med Åminne och själv var jag inte heller värst glad över det + det där med skämten sen så råkade nån av oss säga något opassligt och där låg vi i smeten igen!! Så nu är T hos Conny och här sitter jag och vet inte vad jag ska göra..

Förhoppningsvis är jag vid mina sinnesfulla bruk imorgon och tar pick & pack och åker hem, där är det iallafall bättre och lugnare än vad det är här just nu & förhoppningsvis har T och jag rätt ut vårt bråk. Hatar när det blir såhär, allt känns för jävligt inte vill jag ju bråka med honom och säga fula saker men det bara blir så när han också kläcker ur sig saker. USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0