Massa skrot

Har så svårt att hitta något lämpligt att skriva så därför skriver jag inte varje dag, det händer ju bara samma saker ändå och vem vill läsa samma saker igen och igen och igen? ¨

Men igår iallafall efter jobbet åkte jag och jessica in till stan på en liten shoppingrunda och sen bio.. Harry Potter & halvblodsprinsen var nog den sämsta av alla dom filmerna hittills, på riktigt den var skit. Meen nu har vi sett den iallafall. 

Skulle behöva tvätta bilen, har behövt det i många dagar men det har inte blivit av, och inte händer det idag heller när det är jobb från 11-19 som gäller. Börjar bli lite trött på att jag nästan alltid jobbar kväll!! Men ska väl inte klaga får ju pengar iallafall, som är välbehövliga. Verkligen.. Men nu ska jag sätta lite musik på usb'n jag hittade igår så jag slipper höra på samma skiva om och om igen i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0