Snörvel & host !

Tänkte skriva lite snabbt bara. Ligger hemma hos T, hostar & pyyser, hatar att vara sjuk när jag igentligen skulle vara på jobbet! Fick ledigt imorgon och på torsdag nu också på grund av förkylningen och jag är inte så glad på mig själv just nu.. Gissa hur mycket lön jag förlorar pga av den här skitförkylningen ?! Lön som jag verkligen skulle behöva eftersom pengarna tydligen bara rinner iväg. Har kollat Arkiv X med söt hela dagen nästan, han fick ledigt från Agri eftersom han började känna sig snuvig han också, nu ligger han och sover på soffan som är utbäddad blev till att stiga upp för han var varmare än en kamin, myysigt. Tror jag ska åka hem imorgon en sväng för sen liksom på torsdagen är det bara en dag kvar tills The Big Day, vår lilla semester! =D Ska hem och tvätta lite kläder, hämta frysväskan och liknande det bara pirrar i magen vid blotta tanken på att vi ska och till Björneborg, bo i en campingstuga & titta på Metallica !! Minns när vi satt och tänkte på allt det där i januari och nu är det helt plötsligt jättenära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0