Vasa & Kalvgrånn

Igår skjutsade vi in Ch & Julia till stan och medans dom gjorde sina saker så prang vi på lite för oss själva. Åt mat på Rosso bland annat, Mamma Rossos köttbullar jättegott men så himla stor portion så lilla Piisa orkade inte ens nästan med halva.. Hittade också en kjol på HM och T hittade ett bluetoothMac tangentbord på gigantti och där tillsist åkte vi och tittade på nya Volvo's! Yammie, titttade in i en såndär C30 som jag skulle kunna tänka mig ha någon gång i framtiden och den var inte illa kan jag säga. Sen efter att T hade gått in till Nyström och jag hade åkt hem för att packa så på vägen tillbaka till byn tänkte jag köra på en tant, eller tant och tant kanske en kvinna i 50 års åldern.. Men det var inte mitt fel! Hon cyklade på vänster sida mot samma håll som jag körde och där efter att det blir 80 så vinglade hon mittiallt över på min sida och skulle till min kant bara några meter framför bilen så det blev till att bromsa uta faan, var typ halv meter tills det skulle ha smällt men hon bara fortsatte som om ingenting skulle ha hänt?! Hade god lust att stanna och fråga vad hon igentligen tänker med när hon inte ens tittar bakåt före hon cyklar över vägen.. Men iallafall sen efter att vi dumpat våra grejjer i korsnäs åkte vi till mulörin och ut till villan en sväng, blåste gjorde det så det bara guppade och jag bara skrattade. Hihii !


Solen sken..

..Flythäst e bra att ha,
titta så brunt hår jag har nu,
vill ha det svart igen..

Båten och Mulörin långt där borta just ovanför..


Hejjrå villan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0