Äntligen lugn och ro..

Har varit en lång dag, och tydligen har jag också hunnit bränna mig lite på armarna fastän jag smörjade som ett tok före jag åkte från Korsnäs.. Matchen som Julia var med och spelade i slutade 1-1 och hon spelade riktigt bra, hon verkar ha det där med passningar på klart när hon alltid hittade någon när hon fick bollen.Duktiga jullebullen ! Måste nog åka någon mera gång och titta bara man har tid. Tattade lite foton från Ch's blogg när jag själv glömde kamerakortet hemma i Nyby, typiskt..
 
mamma & jag

Julia på språng

Och herregud vilka personer det finns, kan inte säga annat. Skulle jag själv ha ett barn skulle jag gladeligen följa med och titta på t.ex brottning om barnet tränar just det och har någon match fastän jag inte är intresserad av det igentligen men man vill väl se sitt eget barn hålla på med det det tycker om och bli lite delaktig när man ändå inte kanske ser barnet i fråga så ofta ?! Ibland undrar man nog med vad vissa tänker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ti fösta se hu vissa funkar ... :(

2009-06-25 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0