Har varit lite trögt på sistone

Det har varit ganska mycket den senaste veckan så när man äntligen har satt sig ner vid datorn en stund så spelar man hellre WoW eller nåt istället för att skriva blogg. Har börjat sommarjobba som sakt och jag trivs jätte bra på baren, niemas problemas där, sen så har jag även börjat träna fotboll igen får bara hoppas det kommer mera folk på träningarna så man kan spela och inte bara passa och skjuta på mål. Är ledig idag och håller på att klättra på väggarna typ här, T är första dagen i sitt sommarjobb och där så inventerar dom den här veckan så jag gissar han kommer att vara slut när han kommer hem där efter 5 idag. Funderade igår ifall jag skulle åka hem idag när jag inte har så mycket att göra här när T jobbar och jag är ledig men på onsdag efter att jag varit till Närpes och övat på lastbils skrivandet så tar jag väl nog en sväng hem för jag börjar först kl 9 på torsdag så jag hinner ju bra hit tillbaka då på morgonen och byta bil med T, för han ska ha volvon och jag tar hans ford på onsdag för jag vill inte köra med transiten till närpes, NEJ TACK! Men annars är det nog bra att ha den bilen lånad fastän den är lite stor och bökig men man tager vad man haver. Och tänk vad kul det är att tanka transiten mot T's bil som exempel, menar liksom med T's bil så stoppar man in 20€ och får ca 17-18l med bensin men när jag tankade transiten här om dagen så stoppade jag in 20€ och fick 21l med diesel. Haha, den dagen var jag glad. Annars rullar väl allt på som vanligt, känns lite knapert i plånboken när det inte kommer in något studiestöd eller liknande nu och när jag inte vet när jag får lönen men det ordnar nog sig och så är det lite stressigt med det där lastbilskortet också, det ska ju vara avklarat före 20 juni! Så på onsdag får jag förhoppningsvis byta skift med Jenny så att jag hinner till närpes och öva på kvällen och sen nästa vecka skriva och veckan efter köra upp. Är lite stökigt när arbetstiderna är så sena de här 2 veckorna men får se hur det går. Huvudsaken är att det kommer in pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0