Låång lång dag

Kan inte säga annat. Steg upp där runt 7 och åt lite och brummade sen hem mot Nyby för idag var det min lediga dag och den tänkte jag tillbringa med mommo och sälja tomater! Provade på att köra husbilen för första gången och det gick nog helt bra, förutom att mommo är lite för stressad ibland och vill att allt ska gå snabbt och på hennes sätt och ingen annans. Julia var också med till sundom så vi traskade till skolan och tittade lite vad som fanns där och hittade en fotboll så vi spelade fotboll rätt länge så är slut ännu efter det! Nu sitter jag här på T's MacBook och väntar på att han ska duscha färdigt så vi kan titta på något Arkiv X avsnitt och usch vad man kan bli slut i huvudet, spelade lite badminton med mamma ikväll också före T kom och vi gjorde inget annat än bara skrattade för båda var så trötta och snurriga i huvudet.. 

Imorgon är det jobb igen från 2 till 7, hoppas dagen går snabbare än snabbast, vet inte riktigt varför jag vill det men så är det bara. Känns som lite konstigt att inte se T varenda dag 24/7 nu när han arbetar varenda vardag mellan 9 och 5 och jag har mina egna tider, känns som om vi inte hinner bry oss om varandra lika mycket som förr eller hur man nu säger det när båda ända är ganska så trötta efter varje dags arbete vilket känns lite jobbigt iallafall för mig nu när jag tänker på det.. Tur att båda är lediga nu den här helgen så att vi förhoppningsvis kan åka ut till Kalvgrund eller liknande och bara ta det lugnt.

Klarade föresten lastbilsteoriskrivandet igår också så hipphurra för mig! Nästa onsdag har jag förhoppningsvis ett C att lägga till på mitt körkort om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0