Minigolf, de ni !

Idag har det hänt en del, åkte hem till nyby bland annat och tänka sig att det krävs att man börjar stortjuta förrän någon faktist fattar att jag är skittrött på att köra av & an med det vita åbäket och att jag vill ha den bil jag har suttit och väntat på i över en månad och jag har fått höra varenda vecka " Jomen nästa vecka är den nog klar! " Jovisst ! Men nu känns det lite bättre iallafall för nu har verkstaden lovat dyrt och heligt att biljäveln ska vara klar tills fredag.. Tänka sig.
Sen efter att T hade slutat arbeta och tagit sig hitåt så åkte vi en sväng till åminne för att spela lite minigolf med André som vi inte sett på ett tag, men tyvärr så tog kamerabatteriet slut väldigt snabbt så det blev inte många bilder.
T

André

Hittade också några bilder från när jag tvättade transiten förra veckan ..

Kommentarer
Postat av: Mushon

e häitär ju SMUTSIG o int SKITIG!!! HAHAHA! :D Nå hoppas du får Oplin nu tå på frida :)

Postat av: Piisa

haha =D

2009-07-01 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0