Nybliven lastbilschaffis minsann ..

Klarade lastbilsuppkörningen hur bra som helst igår så nu står det BC på mitt körkort. ÄNTLIGEN ! Inga mera köror till vare sig Närpes eller K:stad, inget mera pluggande, allt är bara så klart det kan bli just nu. Fick 50€ av mommo för att jag har klarat det hela och nu sitter jag som bäst och funderar vad dom ska spenderas på.. Blir väl antagligen bensin, för nästa vecka så är astran klar! Wihiuu, så inget mera lyssnande på finnradio och 80km/h timme där det är 100km/h, ingen mera stor, bökig och skitig transit (jag tänker tvätta den innan jag lämnar tillbaka den) och det bästa av allt behöver inte fundera på om moffa behöver bilen någon dag eller inte.

Nu till nästa stora livsviktiga fråga.. Vad händer & var ska vi hålla till på midsommar ?!
Som vanligt vet ingen ingenting före den dag allting sker, börjar bli van med det nu.

Kommentarer
Postat av: Mushon

GRATTIS!!! Va skönt tå e ji avklara nu va? :)



Så du ska buri kör litin skiti Opel nu iställe fö stor skiti Ford? xD Ja väit it va ja ska seg riktit .. om it e sko va för att Opel finns så sko ju Ford va sämst. Å tu nöjter flitit på boåd sorten tu xD HAHA! Si nu till så att nästa bil INT val en B(etär)M(e)W(ilsopie)! .. tå gar världen undi :D

2009-06-19 @ 11:36:53
Postat av: Piisa

Jo känns väldit skönt att int behöv tänk på na bilskola nu na mär furi om e år. :)



Haha man tager vad man haver ;D

2009-06-23 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0