Det näärmar sig den stora dagen !

Nu är det torsdag igen, gud vad veckorna helt plötsligt går snabbt! Det är ju bara 2 veckor kvar tills påsklov och bara 20 dagar tills jag fyller!

Har hittat ett sommarjobb som jag tror att jag kommer att trivas med i sommar också, och med det så menar jag inte att arbeta i växthus igen. Nej, ringde och talade med T's syster igår och hon tyckte jag kunde arbeta på barin och eventuellt sköta Elisa efter arbetet några timmar. Och det kommer väl nog att gå bra, Elisa och jag kommer ju bra överens redan så det borde ju inte bli några problem. Ser annars framemot denhär sommaren, känns som om allt kommer att bli som man vill ha det.. Får vara med T typ nästan varenda dag, ett nytt sommarjobb, bilkörkort, Metallica i Björneborg, villan.. Behöver jag räkna upp mer? :D Och inga fotbollsmatcher och inga matcher att dömma, sköönt.. Laget jag nu tränar med när jag hinner så tränar ju bara för skoj.

Lånade André's koder till bilteorifrågesidan idag också och testade teoriprovet och klarade det.. Hade 1 fel på teorifrågorna och 2 fel på bilderna, vem hade kunnat tro det? André klarade föresten teoriprovet idag så där har vi väl snart en till som har bil inom kort.


Vi kände för att lyxa till maten lite idag
när vi för en gångs skull hade lust att trängas i det stoora köket..
Bearnesås,grisstek och klyftpotatis!
YUMYUM

Har också luskat ut att det är otroligt svårt att leva på 25-30 i veckan när det gäller maten fastän jag försöker, verkligen! Konstigt men sant, speciellt nu när vi äter pizza en gång i veckan bara för att åtminstone slippa köket en kväll.. Minns förr i 1:an så levde jag på 15€/vecka för jag åt inte alls så mycket då som jag äter nu och då var jag ju inte med T heller. Och inte äter vi chips eller liknande nu heller som skulle dra upp matkostnaden så lite konstigt är det att det går så mycket cash i maten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0