Det trodde jag inte ..

Nu äntligen funkade det att ladda upp bilder hit på bloggen med ubuntu. Jag hade ju lovat att jag skulle installera virtual box och köra ubuntu på den tills ubuntu 9.04 kommer ut som har den kärnan som funkar åt min dator.. Sagt och gjort, här är en skärmdump på hur mitt ubuntu ser ut nu efter att jag skinnat om det en hel del och mera kan göras speciellt sen efter att jag har installerat det på riktigt på datorn där i slutet av april. :D Känner mig faktiskt riktigt stolt..



Annars denhär heljen har det inte hänt så mycket. På fredagen så åkte vi hem till mig en sväng och åt mumsiga småkycklingsaker som mamma hade lagat i ugnen åt oss, tittade på film och pysslade lite med Photoshop när jag äntligen hade fått tag i det från mammas dator. På lördagen så åkte vi via Nyström och talade en hel del skräp och sen en sväng via baren och åt där med Tessa och Elisa, åkte sen hem till dem och tittade på sveriges melodifestival.. Hur f***n kunde de välja dendär låten? T.o.m finlands bidrag låter bättre, tur bara att inte gnällspiken med "snääälla snääääälla *snyftsnyftsnyft* " vann! Sen idag så har vi inte gjort så mycket, handlat mat och kravlat oss iväg hit till närpes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0