Klätterapor ..

Hade 2h tillval första timmarna idag men tänkte inte hitta klassen jag skulle vara med förrän andra timmen. Inte ens dom på info visste var läraren höll hus och i vilket klassrum han skulle undervisa. Och jag var tydligen inte första som kom och frågade.. Sen resten av dagen hade vi Jan och vi brände Debian Lenny 5 skivor och installerade i labbet efteråt. Det var faktiskt riktigt kul att vara i labbet och hålla på med sånt också! Och Jan har blivit så mycket trevligare och roligare mot vad han var före julen, vilket gör att det är kul att vara i skolan igen.

När vi sen slutade ville jag helst av allt bara ta en tupplur och slappa resten av kvällen men tyvärr hade jag och Österberg lastbilsteori från 4 till kvart över 6. Myysigt.. Men det var intressantare än jag trodde, hade om hur motorn fungerar och sånt.. Imorgon kl 8 ska jag ju köra för första gången också, ser såååå framemot det trots att vi bara kommer typ att köra på simhallsparkeringen första gången enligt T. Btw, tittade hur växlarna funkar på en lastbil också, härregud tänk er det kan vara upp till 16 växlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0