Nu händer det saker ..

Skolan gick snabbt idag också. Var faktiskt riktigt roligt, inte alls som man hade trott att det skulle bli.. Sen så var det bilskoleteori i 1½h timme, fick veta att jag ska köra kl8 på fredag morgon. Jippiii ! ! Och sen så har vi lastbilsteori på torsdag i 2h och nästa tisdag och torsdag 2h/kväll.. Sen är det bara övningskörning med lastbilen som gäller. Känns skönt att börja ha teoridelen över, bara 2ggr till på vanlig bil också så snart är det klart.

Håller på och laddar ner ubuntu och virtualboxen är installerad efter som min kära laptop inte gillar nån version av linux ännu före nästa ubuntu kmer ut. Har bestämt mig för att bli som T och Peter.. Ska bli lika duktig som T så jag kan hänga med i deras disskusioner. Inte så kul när man bor med 2 nördar och en husbyggare om man inte hänger med i disskusionerna, man känner sig som lite utanför och korkad ungefär. Men nu ska det bli ändring på det..

Märkte annars idag också att nån har käkat upp alla våra roskisar förutom den som finns i köket! Inte en ända papperskorg o hela lägenheten.. Inte ens i wc'n, mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0