Passiv rökning ..

.. är inget vidare. Speciellt när man inte själv kan välja om man vill stå bredvid rökaren och sniffa in dendär äckliga lukten eller inte. Hela vår lägenhet stinker tobaksrök och jag har tungt att andas, röken är lika stark som om jag skulle stå bredvid den jäveln och sniffa! Och så är det hela tiden, grannarna måste ju fan röka flera paket om dagen! Helvetes skit lägenhet, får vi inte flytta till nästa period så vet jag inte vad jag tar mig till för dethär tänker jag inte stå ut med! Inget hjälper ju, fastän vi har alla dörrar stängda så är lukten ändå lika stark eftersom den kommer in genom ventilationen och sen att de dårarna röker inomhus till på köpet ibland gör ju inget bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0